Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Karin Fransson - 20 december 2010 19:45

Idag har det hänt en del. Dagen har dock bestått mest av julklappsinslagning och strykning av gardiner och dukar. Hubbe har varit, enligt honom, mycket hjälpsam och lagt sig i ALLT!

Nåja han är ju så söt så man knappt kan vara arg på honom.

Här kommer de utlovade bilderna:

  


       "Vadå, jag har inte gjort något!"


               

Inget rim blev det idag, kanske imorgon..om jag hinner ^^

Av Karin Fransson - 20 december 2010 09:15

  

Ja nu börjar julen verkligen närma sig och idag har jag tänkt att slå in paket och rimma lite till dem. Bilder kommer senare och i väntan på nästa inlägg undrar jag nu om ni behöver hjälp med något rim eller om ni har några som ni vill dela med er av!

  


PS. Idag kommer hemtentan vi ska göra under julen samt kompletteringar från missade seminarier förra veckan. Fick G på senaste hemtentan! :D DS.

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards