Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Karin Fransson - 5 december 2010 12:19

Idag har Lindex extraöppet och halva priset på allt stickat, alla skjortor och alla blusar!!! I´ll be there!!

Av Karin Fransson - 5 december 2010 09:15

  


Tiden närmar sig allt närmre jul och det är redan 2:a Advent!

"När andra ljuset brinner är snart Lucia här

hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär”

 
Idag har min far namnsdag, Sven. Han är döpt till Sven efter sin far. 

Av Karin Fransson - 5 december 2010 00:06

Imorse hände en grej som jag inte kan släppa.

Jag fick ett blodtrycksfall, det har hänt förut, jag har väldigt lågt blodtryck sån är jag skapad. Blodtrycksfallet jag fick imorse har jag aldrig varit med om i sådan form.

Jag skulle hämta ett glas i skåpet ovanför vattenkranen.

Plötsligt får jag svårt att andas, kan inte kontrollera kroppen. Hela överkroppen rycker i ofrivilliga muskelryckningar, jag börjar tappa medvetandet och sist av allt blir jag lam i högra underarmen. Handen faller ner bland disken i hon och rycker men jag kan inte lyfta den. Då kommer mamma till hjälp och lyfter upp handen, sakta men säkert blir jag klar i huvudet och muskelryckningarna avtar...händelsen har dock följt mig hela dagen. Det var inget jag vill vara med om igen...nånsin!! Mamma tror att jag har dåligt blodvärde så det blir väl extra jordgubbar och spenat i kosten framöver....

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards