Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Karin Fransson - 4 december 2010 17:36

Sitter och tittar på kläder på Bonprix.se när jag får syn på denna klänningen: 


  

 I Love it!! Tror ni jag skulle passa i den?

Finns även i Guld/svart och några andra kombinationer, men dem var inte lika snygga *hihi*

Av Karin Fransson - 4 december 2010 09:15

  

Det är många drycker som finns tillgängliga speciellt under julen!

Idag har jag tänkt tipsa om en del av dessa.

Svagdricka, dracks mest förr. Jag har smakat det men det var inte särskilt gott...

 

Julmust:
Hur många sorter finns det inte!?!
Min favorit genom åren har varit Apotekarens must, främst för att den är godast och att den inte innehåller en massa sötningsmedel.
Icas julmust ska ni däremot se upp med, den är vattnig som sjutton! 

 

Brunnebys egna musteri skapar varje år världens godaste Enebärsdricka och glögg! Särskilt dyra är dem inte heller. Åk dit!

  

Vilken dryck tycker ni är godast?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards