Swing it Magistern swing it!

Direktlänk till inlägg 8 september 2014

Hänt i helgen!

Av Karin Fransson - 8 september 2014 11:04

Hej igen!

Hade tänkt uppdatera redan igår och berätta vad som hänt i helgen men jag orkade inte.

I lördags var vi först på Hammarberget och hälsade på fina Kissi :P och hennes mamma!

Hur trevligt som helst! Snackade om allt mellan himmel och jord.


Efter det åkte vi hem till päronen på Björksäter och snodde lite käk *hehe*

Vid halv tre var det dags att bege sig till Solgården för vi skulle servera på ett bröllop.

Mycket att förbereda med vi hann till och med åka till kyrkan och titta på vigseln. Så fina var dem!!


Sedan tillbaka och jobba, jobba, jobba. Vi slet hårt med det blev riktigt lyckat och brudparet var nöjda!

Dem hade t.o.m gjort bordsplaceringar till oss!


Vi var väl hemma vid halv ett nån gång och jag somande nästan direkt.

Igår var jag och älsklingen helt slut! Vi sov typ hela dagen, fetade oss med kebabrulle och chips.

Bara massa lat, sen gick vi och lade oss tidigt.


Idag var första dagen som det kändes tungt att gå upp och ta sig till jobbet.

Det var mörkt och regningt ute och det påverkar jättemycket!


Idag är det jobb som vanligt sedan tänkte jag träna och åka hem.


Tänkte lägga upp lite bilder från helgen men skärmen på min mobil har spruckit så den är helt ur funktion :( ska nog byta märke på mobil helt. Måste bara vänta på att bindningstiden går ut så jag kan förlänga abonnemanget.


Ha en skön dag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin Fransson - 20 april 2015 11:12

Eleverna jobbar just nu med att lära sig spela in radioprogram och att redigera dessa digitalt.   Åk 5 VT-15  Ur läroplanen:  Undervisningen ska ge eleverna förutsättningar att tillägna sig musik som uttrycksform och kommunikationsm...

Av Karin Fransson - 20 april 2015 11:08

Här kommer en uppgift som eleverna ska jobba enskilt med medan andra elever ska jobba med ljudredigering. Det finns inte tillräckligt många datorer för att alla grupper ska kunna jobba samtidigt.   Här kommer instruktioner till uppgiften Gammal...

Av Karin Fransson - 25 mars 2015 07:27

Hej nu har jag inte bloggat på länge vilket iofs är positivt för det betyder att jag har fullt upp på jobbet och hemma.. Fick en mycket intressant länk från bunnemusic igår, kolla in!     ...

Av Karin Fransson - 23 februari 2015 12:15

Jag har återigen blivit påmind om hur lite man är värd om man inte har något papper på grund av den svenska skolpilotiken. Idag fick jag veta att eftersom att min lärarlegitimation inte kommit än så måste skolan annonsera ut mitt jobb och om jag ha...

Av Karin Fransson - 20 februari 2015 12:57

Hej nu är jag snart redo att lägga upp lektionsplanering för hur jag undervisar treorna i olika musikgenrer!   Håll till godo! ...

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards