Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Karin Fransson - 8 augusti 2014 17:06

Hej igen!
Idag har jag insett mitt nya jobb och det har varit jättebra! Personalen är omtänksam och mycket trevlig. Ser fram emot måndag när jag ska besöka den andra skolan jag ska jobba på men nu blir det helg!

PS vad tycker ni om håret? DS
(varför går det inte att rotera bilden?!)

Av Karin Fransson - 8 augusti 2014 11:31

Hej nu ska jag börja min blogg och tanken bakom detta var att jag frågade en föregående lärare till min tjänst om hen hade någon lektionsplanering kvar som jag kunde titta på så att jag fick reda på vad dem jobbat med innan så att jag inte gör samma sak....svaret på detta blev; "nej, jag tror inte man kan kopiera någon annans verk ändå..."

Detta fick mig att haja till. Att kopiera var ju inte direkt vad jag menade med den frågan. För mig handlar läraryrket om att dela med sig av varandras kunskaper och idéer för att gynna elevernas utveckling.

Så jag bestämde mig, jag kommer använda denna blogg för att bl.a publicera mina lektionsplaneringar, tips och funderingar mm.

Hoppas ni uppskattar det!

Mvh// karin

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards