Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Karin Fransson - 9 augusti 2014 17:10

Bloggen har funnit i några år redan men det har gått ca två år sen jag skrev inlägg regelbundet. Lite av det som hänt är:
- Jag har tagit examen på linneuniversitetet i Växjö och har sedan hoppat runt på lite olika arbetsplatser.
- Jag har ändrat hårfärg typ 350 gånger
- jag har flyttat fyra gånger
- Natta är fortfarande världens finaste vän
- Men störst av allt är ändå att jag har blivit förälskad och kär i en väldigt speciell kvinna :D
Vi bor ihop i ett rött litet hus på landet med 3 hundar och supersköna grannar! Med henne följde också en ny familj som jag tycker om väldigt mycket!
Kan knappt bli bättre.

Trevlig helg!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards