Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Karin Fransson - 18 augusti 2014 09:36

Hej måndag igen då och självklart började lampan i bilen lysa och bilen i sig går dåligt men vad ska man göra...

Jaja i helgen har vi iaf varit på bredaryds marknad och sen tittade vi på Sveriges starkaste man- finalen på highchaparall! Riktigt coolt, jag vill också dra omkring på lastbilar haha


Igår var allt mest konstigt, orkade inte hålla mig vaken hur mycket jag är försökte så jag sov i stort sett hela dagen..mardrömmar och skit följde med såklart

Till slut tog jag mig igenom senaste x-men filmen och den var riktigt bra!

Inatt har jag tydligen drömt konstigt också för ramona sa att jag pratat i sömnen

Idag har eleverna börjat skolan men det är inga vanliga lektioner idag så jag hinner planera lite och sen ska jag träna ikväll *äntligen!*

Har du haft en bra helg?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards