Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Karin Fransson - 14 augusti 2014 13:25

Hej igen alla barn!

Eller ja, dem kommer ju på måndag!

Men det börjar närma sig nu och jag måster erkänna att jag är lite nervös :S

Idag har vi suttit med kvalitetsarbete period 3 och det är ju lagom roligt men nödvändigt...


Ska försöka mig på att skriva tre LPP:s (lokal pedagogisk planering) även om det tar emot och sedan är tanken att jag ska skutta ner till Värnamo musik och försöka inhandla lite saker.


Många småsaker man ska göra och jag är redan trött, inte på jobbet men jag har sovit dåligt ända sedan jag började. Mycket nytt och man spänner sig ju alltid lite inför sånt men jag skulle inte ha ngt emot att sova i typ tre dugn eller nåt *haha*


Fick lite besök av kollegor innan som tyckte att vi borde jamma nån gång ^^


Nähä, back to work!


See y´all!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards