Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Karin Fransson - 22 augusti 2014 10:09

Hej igen mår fortfarande risigt men förkylningen har gått från halsen och upp i näsan så nu ska skiten bara ut!!

Ikväll ska jag tydligen dricka alkohol nåt jag inte gjort sen typ mars #stordrickare? haha


Idag är det lektion efter lektion men det är sköna elever att jobba med!

Dem vågar uttrycka sig och säga vad dem tycker och det gillar jag!


Efter jobbet blir det lite handla, åka till Bor, färga ögpnbryn, göra mig iordning och vid kl. 18 ska jag vara hos Sabina typ...Ska bli så kul att träffa alla igen och speciellt Frida och Matilda ^^ en evighet sen vi sågs!


Tänkte bjuda på ett litet låttips också, älskar denna låten!!!



Vi ses i dimman!!


PS. Lampan i bilen har inte börjat lysa än fast det är fredag! *peppar, peppar, ta i trä* DS.

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards