Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Karin Fransson - 2 juli 2010 10:06

och tjatet fortsätter det går inte fem minuter utan att det pratas om att döda kaniner hit och önska skendräktighet dit...han mår inte bra..hon är död...du måste gosa mer med kaninerna Karin!!

Jag kan inte gå ut och gosa med kaninerna, vågar inte titta på dem ifall de skall dö för det är så det låter..HELA TIDEN!!! Döda död och det håller på att hjärntvätta mig helt. Det är sommar, ta en dag i taget och njut av dagen som den kommer! Sluta sia i vad som kan hända och prata om det som om det redan hänt!

Kaninerna mår bra, dem har allt dem behöver och blir dem sjuka så blir dem det sen men inte idag för idag ska man njuta för det är sommar!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards