Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Karin Fransson - 18 juli 2010 14:03

Igår var en intressant kväll..jag kände verkligen inte för att vara hemma med pappa utan lyckades ta mig till Ann i Lindåsen. Där var även Natta och Lovisa. Anna och Lovisa är sjuksköterskor så Ann tog mitt blodtryck..90/70!  Vi tjattrade och gjorde oss iordning för att sedan åka till High Chaparall! Träffade min kusin där som hade energi utan dess like och kunde helt enkelt inte sluta dansa! ^^

Kände mig verkligen så jäkla snygg igår med!! En av Lovisas kompisar frågade henne om jag var singel *hihi* men han var blyg och tittade mest på mig...blev även förföljd av en snusk som tafsade och skit men blä på honom! 

Jag var verkligen duktig igår och motade bort paniken flera gånger men jag är grymt trött idag och var psykiskt utmattad när jag kom hem. En väldigt rolig kväll med härliga människor!


Najt, najt ^^

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards