Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Karin Fransson - 9 juli 2010 13:56

Inatt låg jag och gosade med Skrållan när hon plötsligt får cp-spratt och biter mig utav helvete i handen. Nu har jag, förutom  spridda rivsår, två feta tandbett varav det ena vätskar, är svullet och gör jävligt ont. 

Kollade på smittskyddsinstitutets hemsida om jag behöver ta en stelkrampsspruta men fick inget bra svar. Jag väntar tills mamma kommit hem i eftermiddag så får vi se om vi ringer akuten eller inte.

Har nu ytterliggare ett dilemma över hur jag ska hantera Skrållan, det är ju ingen idé att skälla ut henne för hon fattar ju inte varför...samtidigt vet jag inte hur mkt jag vågar gosa med henne :S

Det är tydligt hur illa hon for när hon var liten och blev övergiven, hon älskar närhet men ibland är det precis som att hon kommer på sig själv med att hon inte får känna sig för trygg ifall hon blir övergiven igen..stackarn!


Vad hittar ni på för roligt?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards