Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Karin Fransson - 24 juli 2010 11:48

Mamma och pappa kommer hem från Örebro idag! Hoppas att de har massa mjöl med sig så att jag kan baka bröd för det finns bara en halv limpa kvar av det jag bakade!

Nu till rubriken...

Igår jobbade Nathalie på Safe Area i Värnamo så jag åkte dit för att mysa och kolla lite på film. Runt 18.00 ringer min bror och säger att han ska åka till Hånger. Efter som att det går så bra för mig på SA, jag har t.o.m ätit där, ber jag Kalle mata kaninerna innan han åker. Han säger att han inte vet men det finns skrivet på lapp! Så jag får helt enkelt åka hem och sen sitta själv resten av kvällen BARA för att han inte pallade läsa på en lapp! Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Eller så gör man som brorsan och gör typ allt dem ber om men får inget tillbaka!

Det har alltid varit så synd om min lillebror, han är så liten, han är en kille, han förstår inte...HALLÅ! Han är 13 månader yngre än mig, skärpning!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards