Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg under april 2011

Av Karin Fransson - 4 april 2011 19:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karin Fransson - 2 april 2011 15:14

Som ni kanske vet har jag börjat snusa en hel del den senaste tiden.

Snart är det dags att införskaffa en ny dosa och jag undrar nu:

Vilket snus använder ni/tycker ni bäst om?


 

Själv använder jag Göteborgs rapé

men man vill ju gärna pröva sig fram lite ^^

Av Karin Fransson - 1 april 2011 19:31

Jag tittar en del på tecknat, förutom de vanliga (Simpsons, The Cleveland show och Family guy) så tänkte jag tipsa om tre andra tecknade serier som jag uppskattar att titta på!


Bob´s Burgers:

Bob´s burgers handlar om en familj och deras hamburgerrestaurang.

Dem kämpar för att få affärerna att gå ihop samtidigt som de försöker leva ihop som en enhetlig familj trots att de har väldigt olika personligheter men kanske är det just detta som gör dem till en familj?
Grymt rolig!!


G.I Joe renegades

Bygger på den klassiska serien om G.I Joe men handlar om hur allt egentligen började, varför och hur dem blev G.I Joes.

Ungdomsserie med spänning, våld och action.


Sym-bionic Titan:

Ilana är en prinsessa som tvingats fly från sin hemplanet till Jorden undan elaka rivaler som vill ta över planeten.
Med sig till Jorden har hon Newton (en robot) och en elitsoldat vid namn Lance.

Här på jorden kämpar de mot vardagliga problem i skolan och som en familj samtidigt som deras elaka rivaler skickar diverse monster till Jorden för att döda Ilana. De upptäcker snavvt hur beroende deras egenskaper är av varandra för att skapa det ultimata skyddet. Ilanas goda hjärta, Lance styrka och Newtons genialitet bildar tillsammans en Sym-bionic Titan.

En ungdomsserie med klassiska element som vänskap, indentitetskriser, kärlek och utanförskap med mera.


Checka in dessa vettja! 

  
 

Av Karin Fransson - 1 april 2011 18:52

Igår var det klassfest!

Eftersom att jag själv inte dricker alkohol längre så passade jag på

att bjuda bort min flaska med lakritsshots!

Klassens medlemmar blev måttligt fulla *haha*

Vi sjöng, tjötade, spelade musik och myste!

Jag gillar verkligen min klass!

Idag blev det hemfärd till päronen. 

Idag har jag träffat Johanna med <3

Ikväll blir det "Så ska det låta" och Tacos!


Planer?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards