Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Karin Fransson - 2 oktober 2010 09:12

Igårkväll var det mesta motigt och jobbigt. Skrållan ville inte låta lillen dia och struntade i den lille. Till slut kvicknade hon dock till och ville gosa. Så där satt jag i 50 minuter, under köksbordet, med Skrållan och gosade med henne medans den lille fick dia *yes* efter det gick det mycket bättre och Skrållan reagerade så fort den lille skrek :D

Inatt hoppades jag på att få sova och det fick jag, efter ett tag, Skrållan ville gosa med mig i sängen så då skrek hon på mig tills jag sa att jag hörde henne occh att hon fick hoppa upp. Då började den lille skrika för den saknade sin mamma, varpå Skrållan svarade med att jama innan hon sedan hoppade ner till den lille. Detta scenario skedde ett antal gånger så till slut satte jag i öronpropparna och somnade någon gång efter ett inatt.

Vaknade vid 07.00 men den sömn jag fick var ändå gudomlig och jag är så glad att det löste sig för Skrållan till slut och att alla mår bra!


Har äntligen hunnit skriva lite på hemtentan och ska snart in till faster och käka frulle samt lösa melodikrysset.


see ya!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards