Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Karin Fransson - 11 oktober 2010 19:06

I förra inlägget skrev jag om att det var ett + att Skrållan skulle få sina stygn borttagna idag...well...mamma ringde för en timme sedan och hade då precis kommit hem från veterinären, hon skulle vara där klockan tre!

Då visade det sig att såret var jättefint och hade läkt bra men att hon har någon slags infektion i sina tuttar så dem tömde ut minst ½ dl var (gult, äckligt och infekterat). Detta har vi inte tänkt på eftersom hon verkat pigg och spunnit när vi gosat med henne och hon har också brytt sig om lillen.

Så nu har hon fått två nya mediciner idag och tvingas ha tratt.

Förstår ni vad jag menar när jag skriver "Men vad i h*lvete!"

Av Karin Fransson - 11 oktober 2010 14:10

- är fortfarande jätteförkyld

- tvunget att gå till skolan idag 

- vill åka hem till mamma 

- Nathalie mår dåligt :(

- är sjukt godissugen men har inget godis hemma :/

- har svårt att andas


+ kissemissen har öppnat ögonen

+ det är fint väder ute

+ analys inlämnad

+ Skrållan ska få stygnen på magen borttagna

+ Skrållan och lillen är ett bra team
+ SNL

+ nytt avsnitt av Family guy! 


Hur har ni det?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards