Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Karin Fransson - 31 oktober 2010 18:45

Igår mådde jag konstigt efter att det blivit lite fel med medicinen i fredags. Nathalie kom och hälsade på med all sin underbara glädje. Hon skulle till Harrys Halloweenfest och inspirerade mig till att hänga med ut!

Lovisa hängde också med.

Här kommer lite bilder:


    Ah, jag har gått upp lite i vikt...


Jag klädde ut mig till eh..konst-ig typ...


Nathalie gjorde jätteläskigt teatersmink!

            

Nathalie lekte död :D




Lovisa klädde ut sig till the Grudge! 
Klädde man ut sig fick man komma in för halva inträdespriset men han i kassan vid ingången var inte så säker på att hon var utklädd *asg* Som att man ser ut så när man går ut i vanliga fall?! Värre måste ändå vara dem som inte är utklädda men ser ut som det ändå!?!


Träffade massa gött folk!

Kudos till Harrys som serverade massa goda och billiga alkoholfria drinkar! :D
En helt underbar kväll! 

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards