Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Karin Fransson - 13 oktober 2010 18:14

Idag hämtade jag Vendela på stationen i Vmo för fältstudie 2! Var dock lite sen för jag var tvungen att skrapa bilen imorse?!?! Vinter är på väg med stormsteg. Jag har dock upptäckt att, fattig som jag är, inte behöver köpa några vinterkläder! Jag har:

Vinterstövlar

Kängor

Termosbyxor

Tjock vinterjacka

Vinterkappa (Om den passar :S )

Tjocka tumvantar med fleece

Tunna fingervantar, fingervantar i fleece

Massa halsdukar och sjalar

Och mössor!

Tror ni jag klarar mig? ;)


Anyway fälstudien

Den gick jättebra, jag hade gjort det mesta redan *hihi*

Sen var det spännande att se Vendela i klassrummet då hon egentligen läser till förskollärare :D

Skjutsade henne till tåget och åkte tillbaka och käkade lunch.

Sista lektionen hade jag NTA med några tvåor och sedan matte.

Kändes bra när jag kunde förklara enkelt hur de skulle tänka när de löste olika tal.

Gunilla har en "ung-vuxen" där nu som verkar supermysig och jag har nog promotat honom till att läsa till lärare! *whii*


Imorgon ska jag ut på uppdrag, håll tummarna för att det går bra.

Nu, däcka och göra så lite som möjligt resten av kvällen eftersom att jag fortfarande är förkyld och jävlig!


Soo long!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards