Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Karin Fransson - 6 oktober 2010 20:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karin Fransson - 6 oktober 2010 15:50

Jag är glad för att det är fältarbete resten av veckan!

Jag är stressad och orolig för imorse gick Skrållan ut och har inte kommit tillbaka!

Lillen har skrikit och gråtit. ingen mjölk att äta och inget tutte att suga på.

Har ränt runt på stan efter ersättningsmjölk och inte hittat ngt.

Har även skjutsat faster till Holmgrens, varit på apoteket och handlat.

Blodsockret sjönk som fasen så jag slängde i mig två munkar och har hällt upp ett glas pepsi. Snart ska jag andas ut och förhoppningsvis däcka och sova som en gris.


Skrållan var inte densamme imorse. Hon spann inte, kunde inte ligga ner och var allmänt låg. Tänk om såret är infekterat inne i henne så att det inte syns på utsidan. När katter är väldigt sjuka eller känner på sig att de ska dö brukar de gå till skogs och inte komma tillbaka :(


   


    


Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards