Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Karin Fransson - 3 oktober 2010 19:30



Har precis sätt denna film, efter lång väntan. 

Väntan var värd varje sekund!

Filmen växte hela tiden och man upplevde de flesta känslor som en bra film innehöll.

Så, SE DENNA FILM!!!"

Av Karin Fransson - 3 oktober 2010 12:34

+Inatt har jag fått sova nästan hela natten!

+Skrållan har ont men tar hand om ungen riktigt bra! Dem ligger i timmar och myser!

+ Skrållan har börjat äta ordentligt och fått i sig medicinen hon behöver

+ Lillen mår bra

+ Chai-te och clementiner

+ Fint väder

+ Mys med mamma!

+ Fältarbete onsdag-fredag

+ Hittat inspiration för några julklappar!

- Hemtentan är äntligen inlämnad, dock inte på det ställe de kunde eftersom att några jävlar bestämt sig för att hacka den hemsidan förra veckan.

- Jag håller på att blir förkyld, antagligen av all dålig sömn men det löser sig nog till slut

- Nya kursen börjar imorgon och dem har fortfarande inte lagt upp ngt schema som sträcker sig längre än till måndag nästa vecka. HALLÅ, framförhållning!!

- Massa negativitet från en viss person

- Räcker pengarna till kompendiet?

- Mardröm inatt om att Grodan hatade mig och alla vände sig emot mig hur jag än gjorde så blev det bara värre! :(



Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards