Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Karin Fransson - 9 oktober 2010 12:29

Idag är mamma och pappa iväg på kaninutställning vilket är väldigt roligt för deras sociala liv! :D


Själv har man sovit dåligt inatt så jag är rätt seg idag.

Har fortfarande inte fått ngt svar på kriterier till de muntliga redovisningarna. Svaret lär väl inte komma heller eftersom att första redovisningen är nu på måndag.

Å andra sidan kan man ju inte göra fel om det inte finns några riktlinjer.


Hade en del planer idag, vi får se vilka som inträffar.

Ska ev. baka lite senare om jag orkar.

Sitter just nu och skriver lite på analysen av kartläggningen jag gjorde i veckan och det går sakta men säkert framåt *haha*




&hl=sv_SE&fs=1&">

&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">
Dagens låt: <3 it!


Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards