Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Karin Fransson - 12 oktober 2010 18:57

Sov väldigt dåligt inatt så idag skippade jag skolan och åkte hem istället.

Försökte sova en stund men har svårt att slappna av.

Anna var här en runda och lämnade Nicke och så begravde vi Nilla. 

Efteråt fikade vi och sen skulle jag hjälpa mamma med att tvätta Skrållan på magen.

Skrållan tyckte det gjorde ont så vi fick inte tvätta så mkt men jag tror hon är klok nog och försöker fixa det själv så gott som möjligt och om hon inte gör det att vi då får hjälpa till och tvätta. Magen, som innan sett ut som den bestod mest av svullna tuttar, var nu helt platt och skrynklig, på vissa ställen var det hål i huden där det spruckit på henne :((

Ikväll är mamma och pappa iväg och pratar kök så jag är själv hemma och tänkte mest mysa med en brasa och ett romantiskt drama!

Imorgon blir det tillbaka till Enehagen för en dags fältstudier samt NTA med eleverna.


Lite random bilder:


          

Balloonface <3

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards