Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Karin Fransson - 23 oktober 2010 19:16

Idag har jag gjort hemmagjorda, vegetariska vårrullar..eller ja, försökt iaf.

Det var svårare än jag trodde :S men några rullar fick jag iaf ihop och dem var goda!
Ska nog vänta med att göra fler tills imorgon när mamma och pappa kommit hem så jag kan terra dem *hehe*


Ikväll ska jag försöka göra pajer som påminner om dem man köper på donkan. Dem ska innehålla blåbär och ev vaniljsås *höhö* nu håller vi tummarna för att pajerna åtmistone blir bra!!


Aningen ensamt...

Av Karin Fransson - 23 oktober 2010 07:13


Nu ska mamma och pappa åka iväg igen, kvar hemma är jag, själv :(

Okej det kanske inte är så illa som i videon ovan *haha* men det är ändå rätt tråkigt. Har haft hemlängtan när jag varit i Växjö denna veckan...

Vill du leka med mig? RING!

(Ska ta hand om alla kaninerna, Fila <3 och katterna. Mata, rasta, ge medicin osv..just det, sa jag att det är 15 kaniner jag ska se efter!?!)

Nej, nu ska jag försöka somna om, Natti, Natti!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards