Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Karin Fransson - 20 oktober 2010 17:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karin Fransson - 20 oktober 2010 14:32

Idag är jag har jag inga lektioner så mina planer är att inte lämna lägenheten alls *hihi* och att jag ska ha en "Internationel Pyjamasdag" då jag älskar att gå omkring i pyjamas typ JÄMT!

Då slogs jag av en tanke!

Tänk om jag fick designa en egen skoluniform som skulle passa alla så att ingen blev mobbad på grund av sina kläder!

Resultatet, efter 5 minuters betänketid blev:

Vinteruniform:

Pyjamasbyxor i Flanell (Rutiga)

Svart linne eller T-shirt

Sånadär mjuka tjocka gosestrumpor

och en pösig tröja.


Sommar/våruniformen:

Svart linne eller T-shirt

Randiga tunna pyjamasbyxor

Tunna strumpor (gärna svarta eller med ngt roligt mönster ^^)

Cardigan som passar både tjejer och killar alt. en bolero till tjejerna


I LOVE PYJAMASPANTS!! <3

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards