Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Karin Fransson - 1 februari 2010 20:49

Alltid samma ångest och illamående så fort jag ska åka någonstans, idag var inget undantag.

Till slut sprakade jag mig själv i röven och packade in allt i bilen, inklusive min nya inneboende ^^.

Bilresan gick bra men lilla Skrållan är vettskrämd sitter under soffan och är feg. Hon kanske blir en ordentlig katt nu som inte håller på att bråka med de andra katterna därhemma. Det är ju trots allt därför hon är här, på bootcamp, för att bli en reko kisse ^^

Även om hon inte blir en reko kisse kommer jag älska henne 4-EVER!!! Hon har gjort mig reko ikväll iaf för jag har plockat undan massa saker så att hon inte ska kissa på dem...nu ska jag käka lite och sen sova imorgon väntar en hård pluggdag med Vendela på bibblan!

 

See ya!

Av Karin Fransson - 1 februari 2010 11:02

  Idag är inte min dag, mobilen är knäpp har lagt av helt nästan! Trodde aldrig larmet skulle lägga av!

Vi har ingen ved inne så jag håller på att frysa röven av mig. Nej jag kan inte bära in ved, se nedan:

    <--- Nu har jag snart fått nog, hur ont är det acceptabelt att ha? Det MÅSTE finnas en lösning!


Känner mig smått stressad att skriva på PM:et med!

MEN jag har inte alla böcker här och jag måste lugna ner mig min magnerv håller på att knyta en dubbelknut på sig själv!


Snart kommer Natta iaf <3 saknar henne i massor! Vi ska fixa med hennes fars dator och se om vi inte kan installera lite program och sånt. Ikväll är tanken att jag ska ta mig tillbaka till Växjö för imorgon kl. 10.00 ska jag vara på bibblan och plugga med Vendela <3


Min nya inneboende? ^^

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards