Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Karin Fransson - 20 februari 2010 17:17

Vet inte om ni lagt märke till det men norges herrar i Curling har grymt coola byxor:

  

Dessa och många fler häftiga modeller av Golfbyxor?!? finns att köpa på följande sida:


http://www.intheholegolf.com/store/loudmouth-golf.html?gclid=CO7794epgaACFQ1f4wod-Ui_kw


Skulle inte vara helt fel att äga ett par golfbyxor till sommaren om handen fixats tills dess!!

Av Karin Fransson - 20 februari 2010 13:28

Saturday!

Det har snöat inatt men jag har ändå inte upplevt den "storm" som det varnats för överallt! I Växjö däremot verkar det vara värre!

Försökte komma åt min bil innan men den är inparkerad med två insnöade bilar vars lås jag inte får upp...som tur är har dem skottat hos Johanna nu så hon ska komma förbi en runda efter maten!


Ikväll blir det eventuellt mys och melodifestival hos Natta <3


Sovit gott inatt t.o.m drömt en trevlig, om än knäpp, dröm men jag drömmer den gärna igen :P


YES!! nu kommer dem och skottar!! I love bönder med traktorer och ett varmt hjärta!! Kommunen kommer ju inte och skottar för vi bor ju typ tio meter utanför markerat område :((( istället plogar dem igen uppe vid vägen och lämnar meterhöga vallar precis vid vår uppfart så att vi måste skotta där hela tiden *argh* dem borde ju tänka ett steg längre!!


Sitter och kollar på Smallville <3


Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards