Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Karin Fransson - 19 februari 2010 22:20

Stackars Järvheden! Både Anja och han har haft skyddsänglar men nu får det vara nog. I allmänhet har det varit ett olycksdrabbat OS, en person har ju till och med dött!


Måste bara tillägga att jag två gånger idag tungt belastat min onda handled av misstag...det gör så ont!! En sköterska från ortopedmottagningen ringde igår och hade en tid förste mars..tyvärr kommer jag ju ha praktik nästan hela mars så jag lär inte få tid förräns i april och då för en undersökning...sen ska det opereras vid ett annat tillfälle...kommer det ordna sig innan sommaren?

Av Karin Fransson - 19 februari 2010 19:48

Ja, blev lite mammasjuk idag så jag åkte hem undkom tydligen snöstormen när jag körde hem!


Det fanns fler anledningar till att jag åkte hem, saknade Fila, Köpte en ny bil, Natta har kommit hem från sjukhuset och pappa sa att han skulle bli så glad om jag kom hem..jag blev med glad...ända tills pappa började med sin ångest över att Kalle skulle sätta över pengar, med användning av mig, så att han kunde köpa vin till pappa...det är inte kul att se "beroendets sug"

Jag har iaf myst med mamma, brummat med bilen, busat med Fila och brummat med bilen!!


Lämnade Skrållan i Växjö det känns dumt att lämna henne ensam :S men Anna ska ju dit och titta till henne imorgon iaf...


Ikväll blir det att kolla på Let´s Dance och solsidan till klockan 22.00 för att sedan byta till OS och titta på skidskytte!!


Här kommer lite bilder från Skrållans nya liv!


            


Ha en trevlig helg!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards