Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Karin Fransson - 28 februari 2010 14:01

Det har varit en relativt lugn helg både igår och idag har jag och mamma varit i stan och handlat lite olika saker..typ mat...


Igårkväll kollade jag på denna filmen:

  

GRYMT bra film!! MÅSTE SES!!


Idag är det bättre med handen iaf nu är det bara "den vanliga" smärtan kvar *hehe*.

Imorgon börjar praktiken ser jättemkt fram emot det men är ändå nervös..känner mig inte så välplanerad som jag brukar vara men samtidigt kan det vara lärorikt att ta dagen som den kommer!

Ska till tandläkaren med :S längtar INTE dit men nu har jag skjutit upp det för länge och att vara tandlös är inget alternativ jag föredrar...


Ha de mys alla sötnosar därute!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards