Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Karin Fransson - 3 februari 2010 23:24

Förstår inte varför jag sitter och plågar mig själv med att titta på denna film?
Jag kommer bara börja gråta..om jag kan..


Imorgon har jag inte så mycket pluggande att göra..istället ska jag gå upp vid 7 och tvätta, vid två är det doktorn med handen och så ska Annas katter hälsas på.
Utöver detta ska jag opponera på ett PM.


Varför har jag en tanke långt bak i huvudet som smyger sig fram ibland..en magkänsla som säger att det inte är meningen att jag ska klara det?

Känns läskigt, funderar på om medicinen intas i för hög dos just nu...

Många orosmoment med som spökar i huvudet...hur ska det gå med handen? När ska det lätta? Kommer allt lösa sig?


Känner att jag behöver gråta ut rejält men det går inte..

Jag behöver närhet men är rädd att känna mig instängd..

Jag vill så mkt och jag fruktar så mkt...

Personer jag vill återta kontakten med men jag är rädd för att det ska göra för ont...

När ska jag få sova?

I drömmarna är allt heligt vare sig det är en mardröm eller ett lustfyllt äventyr. I drömmarna är man evig, man är utan gränser...eller ja det ska vara så iaf..men i drömmen jagar mina rädslor mig..inte ens i drömmen kan jag handla oetiskt.

I vilken tillvaro är man fri?




Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards