Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Karin Fransson - 12 februari 2010 12:58

Japp ite kliché kanske men ikväll ska det bli äkta fredagsmys!!

Mamma har gjort smörgåstårta som vi ska käka och sen kolla på Let´s dance!


Åkte hem till Bor igår efter lite panik i lägenheten..men allt gick bra!

Idag har jag varit en sväng in tha town of Värnamo och handlat..Citygross har världens godaste läsk med creamsmak *mums*


Nu har jag precis käkat middag, ska försöka plugga lite innan det blir ytterligare en tur in till stan, denna gång för mkt dyrare nöje ^^


Hej svej!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards