Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Karin Fransson - 9 februari 2010 19:54

eller ja det kanske inte är så roligt egentligen men jag kan inte låta bli att garva.

Besiktningen av KommunistOlga tog lång tid och fyra olika gubbar kollade på den.

När jag fick resultatet försökte besiktningsmannen hålla sig för skratt och sa att det kanske inte var värt att laga den...hur blev resultatet då??

Mjo 10 st 2:or och 3st "bra att veta" MEN inget körförbud! *asg*

Att skrothögen ens rullar!!!
Nu håller vi tummarna för Roland imorgon!!

Vendela var med vi besiktningen så efter den åkte vi till ÖB och köpte en massa godis och pepsi och kopieringspapper sen käkade vi lunch hemma hos mig och slappade..

Har iaf pluggat lite idag och gjort färdigt 1 av 3 uppgifter på hemtentan!


Har ont i handen som fan så det är inte så lätt att skriva då!


ska nog lägga mig ner nu så får vi se om jag somnar..dröm sött alla! <3


Provar länken igen: Natta

Av Karin Fransson - 9 februari 2010 09:54

Folk som gömmer undan referensböckerna på Biblioteket så att man inte kan hitta dem när man behöver! DUMMA SNÅLA JÄVLAR!!!


Så nu var det avklarat. Idag står följande på schemat;

1. skriva färdigt sista delen av hemtentan *check*

2. Besiktiga bilen :S

3. Bjuda Vendela och Homie på lunch

4. plugga mer, har minst 2/3 kvar av hemtentan

5. SOVA!!


Igår somnade jag vid halv tre på eftermiddagen, hade så extremt ont i handen efter att jag antecknat som en galning på föreläsningarna. Vaknade vid sju på kvällen och sen halvsov jag till halv sju i morse.


Nu ska vi vandra och städa bilen, för mamma sa att det ger ett bättre intryck ^^

De närmsta dagarna går mina Tankar till älskade Natta som ska opereras. Jag hann inte ringa innan hon lades in så jag hoppas hon hör av sig till mig!!

ÄLSKAR DIG!!!


See ya Later!!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards