Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Karin Fransson - 22 februari 2010 13:40

Ibland känner jag mig nästan normal och med normal menar jag en fungerande individ som klarar saker andra tar för givet!


Igår åkte jag till Växjö direkt efter maten hemma i Bor. Innan jag ens hunnit till Horda börjar bilen lukta bränt!! Men mirakulöst fungerade bilen när pappa petat på den..sen körde jag igen och kom fram till Växjö och jag hade endast liiite lite panik på vägen!

Idag har jag hälsat på Anna och visat min bil, sedan parkerade jag på en liten parkering, handlade på Panduro, åkte till ÖB och till sist var jag på Citygross och handlade lite..allt utan någon som helst panik!!!


Nu har jag äntligen lyckats göra mitt lyckoarmband med alla berlocker jag samlat ihop..foto kommer senare...


Nu ska jag softa lite innan det är dags att laga mat (kebabsallad!) och ikväll kommer Sofie förbi och vi ska kolla på Curling!!


Kärlek till alla som möter sina rädslor och aldrig ger upp!!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards