Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Karin Fransson - 1 mars 2010 23:09

Idag var dagen D!

Först körde vi och lämnade mammas bil, tog längre tid än väntat eftersom det stod lastbilar som fastnat överallt stackarna!

Sedan åkte vi ner till Vråen där vi fick vänta så länge att jag sprang iväg till tandläkaren själv så länge..jag hade tid vid nio och ville inte komma försent. Jag anmäler sig på en ny dator dem har *göttans bra* och väntar sedan på min tur...mamma kommer och vi väntar...efter en halvtimmes oro och skit kommer de äntligen. Vi lagar hålet, det går galant vilket var en stor lättnad!! Ska laga två småhål till i juni och då ska jag nog åka dit helt själv!


Efter morgonpasset åkte jag till praktiken och kramades med alla elever som blev överlyckliga när jag kom!! Jag GILLAR min praktikplats!! Kändes lite ovant först men samtidigt känner jag mig trygg och vet att jag inte kan orsaka så pass grava fel att jag får anmärkning *hihi*

Efter skolan åkte jag och min faster till en Outlet i värnamo där de säljer ut massa sportkläder till halva halva reapriset typ...där kom jag över ett par tuffa termobyxor och en jacka och sparade massor med pengar + att nu kan jag leka hur mycket som helst i snön!!!!


Kollade på en film innan som hette typ spring, summer, autumn, winter and spring again en asiatisk film som jag inte riktigt fattade men slutet satte sig på något sätt, har en svag känsla av vemod kanske? Ödets ironi som spökar? Nä nu bara lalalar jag lite kolla in filmen om ni gillar asiatiskt och buddism!


Nu ska jag försöka sova, IGEN...Dröm sött och glöm inte att i drömmarnas land är ni oövervinnerliga!

Av Karin Fransson - 1 mars 2010 07:43

God morgon!


Får börja med att svara Fridas kommentar: nej jag är inte tandalös men om jag inte går till tandläkaren kommer jag bli det till slut :**


Idag ska jag alltså till tandläkaren..händerna skakar redan. Jag vet sedan innan att jag har minst ett hål att laga jag hoppas bara att det itne sitter i någon av framtänderna för det gör ont X(

Är nervös!!! Innan tandläkaren ska mamma och jag lämna in deras bil på lagningen och mamma ska till Vråen och få en spruta på röven för hon har B12-brist men  hon ska tydligen piggna till redan i slutet av veckan!!


Nej nu är det ut och skotta fram bilen *håll tummarna* att allt går bra så jag orkar gå till skolan sen för idag är det första dagen på PRAKTIKEN!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards