Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Karin Fransson - 18 mars 2010 20:22

Okej, detta kan ses som ganska grovt men då yrkar jag på fördomen att jag faktisktär uppväxt på landet och att jag har två bröder som läst fordon!


Just nu håller pappa på att bygga om i verkstaden så att kaninerna kan flytta in dit. Ikväll var jag och mamma därute och målade taket. På våningen ovanför bor min lillebror och han hade två kompisar på besök. Från ovanvåningen hörs det en massa gruffande och bonkanden. Jag skämtar lite med mamma att dem har bögsex. Mamma fnissar lite, sånt snusk kan man ju inte skratta åt *hihi*.

Vi målar vidare och det låter mer och mer som stönanden och jag påminner mamma om bögsexskämtet varpå man hör från ovanvåningen: "ja, jaaa, JAAAAA!!". Då fnissade mamma lite till ^^


*ASG*

Av Karin Fransson - 18 mars 2010 18:30

Ja nu är det så att det bara är tre personer som prenumererar på mig och det är på tok för få!!

Ni har väl inte missat att ni kan följa min blogg via bloglovin?

Jaja klicka på ikonen så löser detta sig! ^^



bloglovin


Förstår inte riktigt varför men det finns en person jag börjat tänka på mer och mer. Vem det är kan ni inte ens föreställa er men jag citerar min tidigare status på Facebook:


"The strangest thougths makes me feel old, but kinda happy.."
 
That´s all folks! *hihihihi*
Av Karin Fransson - 18 mars 2010 13:34

Hur jävligt livet än känns ibland gäller det att inte ge upp..ibland ramlar man ner i en dal, en annan gång stannar man på en avsats och vilar från klättringen några dagar, ofta trillar man ner igen men man fortsätter ändå att klättra för vad ska man annars göra?


Inatt har jag sovit och inte bara sovit, jag har sovit hela natten! En harmonisk sömn som svalkat min själ känns det som. Det viktigaste är att låta saker och ting ta tid, att inte ignorera hur man mår. Visst känns det hemskt att jag missat tre dagar på praktiken men om jag inte gjort det hade jag mått ännu sämre nu och det är inte bra för barnen att se heller!


Kom ihåg att det är DU som skapar DIN egen mening i DITT liv!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards