Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Karin Fransson - 22 mars 2010 18:54

Finns ju ett antal men här kommer några <3


















Av Karin Fransson - 22 mars 2010 16:12

Nu är det inte långt kvar av praktiken :( idag kom handledaren på besök och så långt är min praktik godkänd! ^^


Startade klassen och sa god morgon idag med :D blev lite rörigt när eleverna hade gjort ut sina böcker och skulle göra olika saker anpassade efter deras behov, Det har Gunilla bättre kontroll på!

Sista lektionen åkte Gunilla iväg och jag hade klassen 1:orna iaf, själv. Vi räknade matte och jag måste reflektera ihop med Gunilla imorgon, innan jag kan ge nån egentlig kommentar men ibland tvivlar man även om man är säker :S


Funderar på att synd lite extra och be mamma köpa med sig McDonalds hem efter hon slutat på jobbet ikväll *ehehe*


Lillebror la av en konstig kommentar igår..jag har nog gjort bort mig :/


morsning!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards