Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Karin Fransson - 7 mars 2010 12:35

Ja vädret är verkligen otroligt vackert idag!

Vaknade återigen för tidigt och har varit i stan för dagens spruta till mamma. Bra terapi för mig att se nån sticka in en 7cm lång nål :S är väl mest tacksam för att jag slipper dem sprutorna!


Kollade lite på vasaloppet innan men ja det är ju rätt enformigt. Roligt dock att Kaj-åke kajan karlsson är med och åker, han har så fina teorier så som att istället för masstart tycker att man kan starta en och en med ½ minuts mellanrum, det skulle bara ta 5 dar för alla att starta *haha*.


Har aningen abstinens för att det inte kom ett nytt avsnitta av Smallville i fredags :S..det går många bra serier nu men det är ngt speciellt med just denna!


Så idag blir det att ta det lugnt, käka gott och att softa i massor!

Ikväll ska jag troligtvis leka med Johanna <3


puss!



Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards