Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Karin Fransson - 5 mars 2010 20:17

vilket betyder att jag hinner och orkar blogga en stund!

Lärorik och händelserik vecka som heter duga! Är otroligt nöjd och jag ser fram emot måndag då vi har studiedag och fortsättning på höstens studiedag vilken jag hade tur att få vara med på!!


Först vill jag skriva om en reklam jag stör mig på: Nya Venus embrace som går på TV där dem tycker att man ska använda deras produkter för att få "Kyssäkta ben" då undrar jag bara...vem fan hånglar med en vad eller ett lår framför alternativet?!?!


Filmen The twilight saga ner moon, filmen jag väntat på att få se i ordentlig kvalité i typ ett halvår. Vilka känslosvängningar jag bokstavligt talat satt för mig själv i soffan och skrek JAAAA NEEEEJ ÅÅÅHHH och sen samma i repris x antal gånger. Det roligaste med filmen var vampyrernas "hissmusik" *lol*


Konstiga drömmar har jag haft många gånger denna veckan..det har varit allt från att jag skulle fuska med en muskelknutte, i rosa trikåer, för att få vara med i OS till att besöka Gekås i Ullared som hade flyttat till annan lokal vilken var liten. Ett tag var jag ute i skogen på fest och bjöd dit .... och pussade honom varpå jag sedan direkt ångrade mig eftersom att han har familj..ska skriva lite mer om denna person längre ner i inlägget...redan nu faktiskt!


Den som kom undan...har vi inte alla någon som vi inbland undrar över var han/hon tog vägen..vad som kunde hänt om vi hade vågat säga och visa vad vi tyckte? Jag har två personer jag känner så inför och jag vet att det finns ingen chans för mig att träffa dem igen och ge det ett försök. En av personerna jag pratar om har flyttat och skaffat familj (han jag skrev om ovan) det var år sedan vi träffades och ännu längre sedan vi båda var kära i varandra men vågade inget säga..värst av allt var att jag hade en chans men jag tog den inte med rädlsa för att det bara skulle bli en engångsgrej...Den andra personen sabbade jag det med också. Tjejen förklarade sig kärlek för mig och jag kände likadant för henne, men ung och dum som jag var tänkte jag på vad andra kanske skulle säga och vågade därför inte...så jag antar att det är shame on me att dem kom undan..sånt är livet och man överlever ju ändå!



Mycket bra låt som jag letat efter länge:



 SENASTE NYTT: kl. 20.26 Pappa tycker att Mattias i Let´s dance luktar gott (Har vi fått lukt-TV?)


Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards