Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Karin Fransson - 3 mars 2010 20:33

Ja allt är inte perfekt kanske men söker man efter det kommer man vara olycklig resten av livet!


Idag har jag hjälpt till med en lokal planeringsgrej och fått en bedömningsidé, jag hade, antecknad!


Jag har även tagit hand om en ledsen elev, löst en konflikt och mött min egen panik!

Som pedagog har jag även planerat en lektion jag ska ha imorgon och skapat ett anpassat läromaterial!

Jag ser mig som en framtida begåvad och framgångsrik pedagog!


Nu blir det lite rörigt kanske men det händer mycket och energin orkar inte riktigt till *hehe*. Somnade igår av huvudvärk som fick mig att gråta, frös och vågade inte röra mig. Jag var helt enkelt totalt uttröttad! Idag har det känts lite bättre men behöver fortfarande mer sömn!

Kom även till en insikt idag..kanske inte så förvånande men den överraskade mig ändå på ngt sätt; Jag vill ha barn...känns som en riktig längtan, en allvarlig längtan men nej, jag kommer inte skaffa barn förens det är dags :D


Umgicks lite med kusinen idag och satt i en massagestol vilket var väldigt skönt!! Kalle var söt och bjöd på kebab med så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem och stoppa om mig! ^^


Sov sött :**

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards