Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Karin Fransson - 20 mars 2010 23:01

Tonight you missed a pretty face with eyes that sparkled just for you...

 A closed heart opening it´s door slightly, curios of a peak
a mind dreaming of a possible future and a fragile soul longing for strength.

A smoking hot body trembleing for your embrace

and two ears seeking a "hello"...

Av Karin Fransson - 20 mars 2010 16:14

Började dagen med en långrunda tillsammans med kusinen och Fila otroligt skönt i det fina vädret!


Fick med mig Johanna Svensson en sväng till stan och hittade följande "dyrbarheter";

1 skjorta

Concealer

Slingning till håret

En ring

Kändes riktigt bra att köpa lite saker fast man egentligen inte har råd *hihi*

Blev väldigt sömnig nu efter maten men hoppas även på att brorsan och hans vänner ska vara ute på verkstan ikväll ;))


Mamma och pappa har haft extraöppet på Svebo idag och det har kommit massa kunder!


Åh vad jag vill och längtar!!! Men kommer det någonsin ske?!?! Ödet får avgöra!


so long!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards