Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Karin Fransson - 29 mars 2010 19:38

Idag är det måndag och dags för läkare nr 5, tror jag, att titta på min hand. Han säger nu att det är ett ganglion (googla om ni är nyfikna^^) MEN! Värken jag har i handen beror inte helt på ganglionet..alltså är det ngt mer fel på handen *asetgh*

Eftersom att jag är spruträdd så blir jag remitterad till en läkare på sjukhuset som ska kolla på handen igen..sen blir det operation och ett snyggt ärr på handen...men hur många månader det nu tar det vet vi inte!


Pluggade lite på rapporten med Vendela och Sofia idag men jag fick ont i magen och gick hem..har sedan sysselsatt mig med FB, rapporten, tina bröd, vegetarisk lasange och äppelpaj...kollar lite på en kort serie som gick 2002 i USA som heter Opposite Sex, aningen söt! Allison Mack är med där :D


Undrar en sak..när folk skriver så fina kommentarer här vill jag gärna svara men hur??


hej så länge!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards