Direktlänk till inlägg 16 mars 2010
Nu sitter jag här igen. Lyckades somna en stund men vaknade till och fick panik. Armen rycker och jag kan inte sova. Känner mig hjälplös på något sätt, inga mediciner hjälper och jag vet inte vad jag ska göra riktigt....men bli inte förvånade om ni ser en "större" Kajin ett tag framöver, en bieffekt som brukar följa *heh*..Skrållan ligger i sängen hennes största problem är om det inte finns mat just när hon vill ha det och att hon är obotligt gosig.
Men hopp måste det väl ändå finnas? Ibland lyser Kajin igenom paniken med ett allmänt ironiskt skämt...
Har funderat på en tur till Växjö men de stunder man blir ensam i lägenheten skrämmer så otroligt!
Cornelis W:s kloka ord viskar i bakgrunden, Saskia, samba, Veronika, samhällsprogg <3
Att "rädda" en elev är som att skapa en vän för livet!
Eleverna jobbar just nu med att lära sig spela in radioprogram och att redigera dessa digitalt. Åk 5 VT-15 Ur läroplanen: Undervisningen ska ge eleverna förutsättningar att tillägna sig musik som uttrycksform och kommunikationsm...
Här kommer en uppgift som eleverna ska jobba enskilt med medan andra elever ska jobba med ljudredigering. Det finns inte tillräckligt många datorer för att alla grupper ska kunna jobba samtidigt. Här kommer instruktioner till uppgiften Gammal...
Hej nu har jag inte bloggat på länge vilket iofs är positivt för det betyder att jag har fullt upp på jobbet och hemma.. Fick en mycket intressant länk från bunnemusic igår, kolla in! ...
Jag har återigen blivit påmind om hur lite man är värd om man inte har något papper på grund av den svenska skolpilotiken. Idag fick jag veta att eftersom att min lärarlegitimation inte kommit än så måste skolan annonsera ut mitt jobb och om jag ha...
Hej nu är jag snart redo att lägga upp lektionsplanering för hur jag undervisar treorna i olika musikgenrer! Håll till godo! ...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 |
3 | 4 |
5 | 6 | 7 | |||
8 |
9 |
10 | 11 | 12 |
13 |
14 | |||
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |||
22 | 23 |
24 |
25 |
26 | 27 | 28 |
|||
29 | 30 | 31 | |||||||
|